Salgsbetingelser
Ved å bruke denne nettsiden og handle varer over internett, aksepterer kunden disse salgsbetingelsene og vilkårene som beskrevet i denne avtalen. Vi anbefaler at kunden leser og forstår betingelsene før et kjøp fullføres.
1. Bytte- og returrett
- 14 dagers bytterett på ordinære varer mot fremvisning av kvittering eller byttelapp.
- Varen må være i samme stand som da den ble kjøpt, med alle lapper på.
- Fyll ut returskjema som finnes her.
2. Unntak fra bytterett
- Truser, bodyer og badetøy byttes ikke.
- Salgsvarer byttes ikke.
3. Gavekort
- Gavekort varer i 1 år fra kjøpsdato.
4. Reklamasjon
- Ved reklamasjon må kvitteringen fremvises. Ta gjerne bilde av kvitteringen.
- Husk alltid å følge vaskeinstruksene på plagget for å unngå skader som ikke dekkes av reklamasjon.
5. Generelle vilkår
- Selger forbeholder seg retten til å endre salgsbetingelsene uten forvarsel.
- Ved kjøp av varer over internett er kunden ansvarlig for å oppgi korrekte opplysninger ved bestilling, inkludert riktig navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.
- Eventuelle toll- og importavgifter som påløper ved forsendelse til land utenfor Norge skal betales av kunden.
- Selger er ikke ansvarlig for forsinkelser i leveringen som skyldes forhold utenfor selgers kontroll, som for eksempel streik, naturkatastrofer, eller problemer hos transportører.
6. Angrerett
- I henhold til Norges angrerettlovgivning, har kunden rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at varen er mottatt. Angreretten gjelder ikke for salgsvarer eller varer som er unntatt fra bytterett, som truser, bodyer og badetøy.
- For å benytte angreretten må kunden gi skriftlig melding til selger innen fristen, og returnere varen i samme stand som da den ble mottatt, med alle lapper og emballasje.
- Kunden er ansvarlig for returkostnadene ved bruk av angreretten, med mindre annet er avtalt med selger.
- Når selger har mottatt og godkjent returvaren, vil kjøpesummen refunderes til kunden innen en rimelig tidsperiode.
7. Personvern og sikkerhet
- Selger behandler kundens personopplysninger i samsvar med Norges personvernlovgivning.
- Kunden samtykker til at selger kan lagre og behandle personopplysninger for å kunne fullføre kjøpet og yte nødvendig kundeservice.
- Selger vil ikke dele kundens personopplysninger med tredjeparter uten kundens samtykke, med mindre det er nødvendig for å oppfylle avtalen eller det er påkrevd av loven.
8. Tvister og lovvalg
- Eventuelle tvister mellom kunde og selger skal i første omgang søkes løst gjennom dialog og forhandlinger.
- Dersom tvisten ikke kan løses gjennom forhandlinger, skal tvisten avgjøres i henhold til Norges lov, med mindre annet er avtalt mellom partene.
9. Kontaktinformasjon
- Dersom kunden har spørsmål, kommentarer, klager eller andre henvendelser angående salgsbetingelsene, varer eller tjenester, kan de kontakte selger ved å bruke følgende informasjon:
- E-post: malene@netty.no
- Telefon: +47 995 09 613
- Postadresse: Starvhusgaten 3, 5014, Bergen
Selger vil svare på henvendelser så snart som mulig og streber etter å gi god kundeservice og løse eventuelle problemer på en tilfredsstillende måte.